logo dfw buro zizo

Buro Zizo is verantwoordelijk voor de pr en marketingcommunicatie rondom het project De Fitste Wijk van MaasSport. Het doel is om voor De Fitste Wijk maximaal aandacht en inzet te genereren bij alle betrokken partijen: de echte connectie tussen bewoners en verenigingen om samen het succes te bepalen.

Van de wijk Maaspoort in 2 jaar tijd De Fitste Wijk van ‘s-Hertogenbosch worden! Dat is het doel van De Fitste Wijk wat een initiatief is van de vereniging MaasSport. De Fitste Wijk zorgt voor verbetering van de leefbaarheid in de wijk Maaspoort door het realiseren van een structureel verhoogde deelname van inwoners aan diverse sportactiviteiten. Dit doen we samen een Beweegteam bestaande uit studenten van het Koning Willem 1 College waarmee we:

- eindelijk die ene leuke sport óók in de Maaspoort aan te bieden
- bewoners te motiveren om na lange tijd weer te sporten omdat het aanbod duidelijker en breder wordt
- door een laagdrempelige instap, de kans bieden om verschillende sporten uit te proberen
- of dé kans om nieuwe sporters te vinden voor verenigingen

De Fitste Wijk heeft als doel om de bewoners van de wijk Maaspoort duurzaam sportiever en fitter te maken.

Buro Zizo zorgde o.a. voor website, online marketing, PR, strategie en uitvoering social media (Facebook, Instagram en Pinterest) en coördinatie van de events.